پرش به محتوا

برپایی پاویون ج.ا.ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی عراق

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته عراق به همت شرکت آوای موفق ایرانیان، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از ۴ تا ۷ مهر ماه ۱۴۰۱ برپا می شود.

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، کشاورزی دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته عراق، با حضور تولیدکنندگان، بازرگانان و فعالان اقتصادی از سراسر دنیا  در حوزه های مواد غذایی و نوشیدنی دام و طیور شیلات و آبزیان کشاورزی ماشین آلات و صنایع وابسته چاپ و بسته بندی فناوری و نوآوری برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی بغداد، بستر مناسبی جهت ترویج و بازاریابی تخصصی کالاهای ایرانی، شناساندن توانمندی های ایران در صنعت مواد غذایی و کشاورزی، توسعه بازارهای صادراتی و ارزآوری و جذب سرمایه گذار خارجی است.

کشور عراق در سال‌های اخیر شرایط سرمایه‌گذاری خارجی و روندهای مبادلات تجاری با کشورهای همسایه به ویژه ایران را تسهیل کرده است. همجواری، موقعیت استراتژیک عراق، تعداد جمعیت آن و تقاضای بالا برای محصولات غذایی و کشاورزی و قیمت‌های رقابتی از جمله دلایل اصلی جذابیت بازار عراق برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایران است.

گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی عراق شامل، مواد غذایی و نوشیدنی، شیرینی و شکلات، لبنیات و محصولات برپایه شیر، آجیل و خشکبار، قهوه و چای، محصولات پروتئینی، میوه و صیفی جات، مواد خام، محصولات غذایی فرآوری شده، کنسرو، غذای آماده و نیمه آماده، افزودنی های مواد غذایی، سبزیجات خشک و معطر، ادویه و چاشنی ها،  تجهیزات هتلداری، فروشگاه و کیترینگ، ماشین آلات چاپ و بسته بندی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، نهاده های کشاورزی، سیستم های آبیاری،  دام و طیور، خوراک دام و طیور، مکمل های غذایی و درمانی، شوینده، ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی، شیلات و آبزیان، صنایع کشتارگاهی، ماشین آلات تولید صنایع لبنی، تجهیزات شیردوشی، سیستم های برودتی و سردخانه ای، گرمایشی و سرمایشی، سیستم های توزین و تجهیزات دامپزشکی و آزمایشگاهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.